waarom doet mijn toetsenbord het niet?

een paar weken geleden deden mijn toetsen: 2 en W het niet. Ik had die toetsen eraf gehaald en de onderkant schoongemaakt. Toen ik die toets terug wou plaatsen lukte het niet want het was een heel ingewikkeld ding met hekjes etc (Acer) Toen moest ik maar op dat rubber klikken en deed die toets het wel. Later deed hij het weer niet dus ging ik er hard op klikken waardoor dat rubbertje stuk ging. De volgende dag deden meer letters het ineens niet zoals de s,q,z,x Ik vond het raar omdat daar eerst niks aan mankeerde, en nu ineens wel. En soms wanneer ik mijn laptop bijvoobeeld scheef hield, lukten alle toetsen ineens wel. Ik ging doorzoeken op Google wat de oorzaken konden zijn en ik had allerlei dingen geprobeerd, maar niks hielp. Nu typ ik via een schermtoetsenbord wat behoorlijk irritant is.. Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Ik heb nog wel een garantie.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je geeft het zelf al aan: je hebt nog garantie. Ga niet verder zelf rommelen, daar mee loop je alleen maar het risico dat je garantie vervalt. Gewoon het apparaat terugbrengen naar de leverancier en aanspraak maken op de garantie die je nog hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Nou, als je zelf al toetsen eraf hebt gehaald, en een rubbertje gemolesteerd, dan denk ik niet dat ze je nog onder garantie helpen. min.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, zoals Reddie al zegt, zou ik niet weten of die garantie nog wel te gebruiken is, want als je zelf er al aan gerommeld hebt... -
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat dacht ik dus ook..
Is er geen andere oplossing?
Je vraag "Waarom doet mijn toetsenbord het niet?"
Antwoord: "Omdat hij kapot is."

Wat je er aan kan doen. Je zou contact kunnen opnemen met de leverancier, oke je hebt er zelf wel aan geprutst, maar niet geschoten altijd mis, misschien kan je toch nog wat via de garantie verhalen.

Als je daar geen zin in hebt, doe je het niet. Ga dan eens langs bij een Paradigit of een Mycom, met een reparatie afdeling en laat je toetsenbord vervangen.