Ja, dat kan. Zie de link hoe je dat het beste kunt doen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De tweede link geeft de tutorial als je XP al geïnstalleerd hebt en daar windows 7 bij wilt doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoeling is ongetwijfeld goed maar het feit dat ik nu op een andere pc zegt genoeg. de dual installatie geeft een onoverkomelijke systeemfout bij opstarten! Voor de duidelijkheid; er staat al Win7 op en XP moet erbij, je links praten over Win7 NAAST XP als bestaand OS.
Eerst maar zien dat ik Win7 weer kan opstarten en dan misschien nieuwe oplossing?
Dat is prima te doen, zie deze handleiding:

http://www.personalcomputercare.nl/computervragen/windows/dual-boot-xp-vista-windows7.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar let op bij zaken als emails etc. Dat splitst zich namelijk dan ook. Je kunt een NAS servertje erbij zetten waar zaken die je altijd aan wilt kunnen opstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet een extra data partitie op je disk? Werkt vele malen sneller.
Gewoon een dealboot maken geen probleem. Let wel op dat je het maakt op een tweede schijf op partitie