laptop blijft in winterslaap hangen en start niet op, wat te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Winterslaap duurt ook tot het voorjaar. Geduld hebben dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hihi!

Antwoorden (2)

De accu en netspanning beide verwijderen. Even een tijdje wachten. En weer aansluiten. Knopje drukken. En dan zou die weer moeten beginnen met opstarten. Dan direct de tijd op de zomertijd zetten!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de computer/laptop is ingesteld om na enige tijd van niet-activiteit in winterslaap te gaan (hybernate) dan is het aanraken van toets of muis niet (altijd) voldoende om te ontwaken. Wat wel helpt is simpelweg even de aan/uit-schakelaar in te drukken.