Ik hoor dat Windows 7 het meeste geheugen in beslag neemt, klopt dit?

Dat de verbeterde hardware van computer alweer direct door Windows 7 als eerste in gebruik wordt genomen. Dat de prestaties vooral komen doordat er meer geheugen wordt verbruikt.

Zal Microsoft hier nog aanpassingen voor maken? Wie heeft het laatste nieuws.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Windows wordt altijd aangepast zo zal er op korte termijn een service pack update uitkomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows 7 is niks anders dan sp3 voor Vista aangepast. Heb het hier op vier systemen lopen vanaf 1,5GB ram zonder problemen. Volgend jaar komt Windows 8 uit dus even afwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows 7 neemt niet meer geheugen en processorcapaciteit in beslag dan Windows Vista. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je nieuwe PC net zo langzaam zal worden als je oude als je Windows 7 installeert. Windows XP is wel wat zuiniger met de systeembronnen. Je kunt er zelf ook wat aan doen, bijvoorbeeld door Aero uit te zetten.