is de HP Pavilion TouchSmart 15-N058ED geschikt voor gamen?

Ik hoef niet in super settings de aller zwaarste games als Battlefield 4 te spelen maar ik wil wel graag de nieuwere games fatsoenlijk kunnen spelen. (Skyrim, Assassins creed, Minecraft). Kan iemand die er verstand van heeft mij helpen met het beoordelen van deze laptop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

goede avond,

ik heb even gekeken en ik denk dat hij toch iets te ligt is want u wilt wel graag spellen spelen "die nog komen" en omdat spellen steeds zwaarder worden...

daarom ik ook even voor u gekeken!

http://www.laptopshop.nl/product/341767/category-180889-hp-laptops/hp-pavilion-17-e010ed.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Joey, Bedankt voor u snelle reactie. Welk onderdeel van de laptop is niet goed genoeg om mee te kunnen gamen? Ik heb vrij weinig verstand van laptops en dan weet ik voortaan waar ik op moet letten. Ik stel het op prijs dat u gekeken heeft voor een vervanger alleen mijn budget ligt bij 650 euro en 17 inch is ook wat aan de grote kant :) toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij het gamen is de processor van groot belang (een processor is eigenlijk het brein van de computer)
en een game vraagt ook altijd veel van uw videokaart dus dit betekend dat als uw aan het gamen bent zonder video kaart zijn er vaak haperingen ik het toch nog even gekeken (omdat hp vaak aan de dure kant is heb ik het merk acer voor uw opgezocht) http://www.laptopshop.nl/product/368950/category-45702-laptops/acer-aspire-m3-581tg-33216g52makk.html wat maak deze laptop nou bijzonder?? 1.videokaart
2.toch nog wel een redelijke processor
3.een ssd (dit geld voor sneller opstarten)
De specs zijn uiteraard niet mis.

Maar hou er rekening mee dat het om een laptop gaat, waardoor de prestaties altijd zullen achterlopen!

De vraag is dus vooral wat je zelf wilt en die vraag kan je alleen zelf beantwoorden.