Dat er updates moeten worden geinstalleerd voordat je de computer afsluit. Dat doet je computer automatisch als je op die knop drukt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel dus dat windows ge-update moet worden. Om je niet te storen terwijl je werkt op je computer, doet Windows dit als je je computer wil afsluiten. Voordat de computer uitgaat, installeert hij de updates. Als dit moet gebeuren zie je dat schildje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit betekent dat als je de pc afsluit, je een halfuurtje ofzo moet wachten omdat er nog updates geinstalleerd moeten worden.

Als je de pc gewoon wil herstarten, worden de updates nog niet geinstalleerd, enkel als je kiest voor start/ afsluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houd in dat er updates van windows klaar staan om geinstalleerd te worden. Klik je op het schild dan wordt windows afgelsoten en de updates geinstalleerd