Hoe zet je op een windows 7 laptop met windows 8 windows 7 weer terug?

Ik heb op mijn windows 7 laptop windows 8 geïnstaleerd alleen vind ik dit niks, weet iemand hoe je dit terug moet zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je nog wel je Windows 7 code?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als alles goed is staat windows 7 nog op de herstelpartitie (als je die niet verwijdert hebt met het installeren van windows 8.

Het beste antwoord

Als windows 8 windows 7 compleet heeft verwijderd, is de enige optie om de pc volledig te herstellen. Hierbij raak je (als er geen backup is gemaakt) al je bestanden kwijt. Je doet dit door bij het opstarten van de computer een toetscombinatie in te drukken.
Meestal iets als f11, alt+f10, etc. Je kiest er dan voor om de pc te herstellen naar de oorspronkelijke instellingen. De computer wordt hetzelfde als hoe je hem aangeschaft hebt. Succes!

P.S. Het herstellen van de computer kan een behoorlijke tijd duren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Windows 7 cd erin, opnieuw opstarten met cd, dan kun je hem vanzelf installeren. Wel even opnieuw activeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat Ton schrijft klopt opstarten vanaf de windows 7 cd.
Het is niet mogelijk om vanuit windows 8 terug te gaan naar windows 7, omdat je dan de melding krijg dat er al een nieuwere versie van Windows geinstaleerd is.
Wel is het mogelijk om beide besturingssystemen naast elkaar te gebruiken.
Voor normaal gebruik van de pc is dit niet wenselijk.
Om helemaal schoon te beginnen, is het mogelijk bij opstarten van cd om de C: partitie te verwijderen en daarna direct weer aan te maken zo weet je zeker dat er niets aan rommel is achter gebleven.
Succes