ik wil mijn laptop herinstalleren met herstelschijf,maar bestanden zijn gewist blijkbaar, hoe ik hem dan herstellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

je zegt 'her installeren', bedoel je dan terug naar fabrieks instellingen? zo ja dan wist ie inderdaad al je bestanden. in feite zijn je bestanden dan voorgoed verloren. heel misschien kan een professional je bestanden nog terughalen.