waarom valt mijn pc steeds met met melding rtl120bpl ?

is schoon gemaakt werkt een uurtje en valt dan ineens uit ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mag ik misschien weten wat er precies gebeurt? Wat gebeurt er als hij uitvalt? In wat en waar komt de melding te staan?

Antwoorden (1)

Download hier http://www.down-dll.com/index.php?search=rtl120.bpl+ het bestand wat je mist en copy / paste het in C:/windows/system 32 . Start je PC opnieuw op en dan is het denk ik wel opgelost . De andere kant van het verhaal , dat uitval probleem is waarschijnlijk wat anders . Kan je daar wat meer uitleg over geven ?