Waarom opent de pagina van localhost niet meer?

Als ik in de zoekbalk bovenaan intyp: localhost, krijg ik te staan: Put debug on for error information.. Gisteren deed deze het nog wel. Kan ik hier iets aan doe of ligt die site er uit? (m'n skype staat uit)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het gisteren nog werkte en vandaag niet meer, dan staat je MySQL server uit.
Start het XAMPP controlpanel en kijk of je MySQL server gestart is. Zo niet, klik op de knop start.
$dbhost is the naam in php code van je MySQL server.

Succes!