Waarom werkt google chrome niet meer zodra ik www.hotmail.com intik?

Als ik www.hotmail.com intik en op enter klik, krijg ik een schermpje: google chrome werkt niet meer en dan sluit deze de pagina. Hoe kan ik weer op mijn hotmail account?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Google chrome eens verwijderen en opnieuw installeren. Indien het dan nog niet werkt kan je gerust met internet explorer, firefox of andere browsers nog op hotmail.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou even checken of je de laatste versie van flash hebt op:

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk gebruik je Avast antivirus. Het blijkt dat dat programma Hotmail en Outlook per vergissing blokkeert. De problemen doen zich in ieder geval voor in combinatie met Firefox en Chrome.

Probeer of je Avast kan updaten. Als Avast het tijdelijke probleem nog niet heeft opgelost via een update, zal je Avast even tijdelijk moeten uitschakelen om de website te bezoeken.

Een andere optie is Avast geheel verwijderen en een andere gratis virusscanner kiezen.