hoe krijg ik balk met 'er wordt alleen veilige inhoud weergegeven' weg?

bij elke web pagina die ik open, krijg ik een balk in beeld met daarop de tekst: er wordt alleen veilige inhoud weergegeven. wat is het risico?
hoe krijg ik die balk weg want het irriteert nogal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Had dit vroeger ook eens,toen kreeg ik op de hulpsite van Microsoft de volgende oplossing(voor IE9):

Zo bijvoorbeeld:
Beveiligingsmelding uitzetten
Het is mogelijk om de melding binnen Internet Explorer uit te schakelen:
1.Ga naar menu Extra → Internetopties → Beveiliging
2.Klik op tabblad Beveiliging
3.Klik op de knop Aangepast Niveau...
4.Zet de optie "gemengde inhoud tonen" op Toestaan