Is het mogelijk om een monitor op het moederbord aan te sluiten en een monitor op de grafische kaart?

in mijn grafische kaart zit maar 1 aansluiten,
en op de moederbord zit er ook maar 1,

dus mijn vraag is of het mogelijk is om deze monitoren evengoed op mijn pc aan te sluiten,

ik heb het nu net geprobeerd maar tot nu toe herkent hij het scherm niet, maar dat kan misschien ook aan de computer zelf liggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
ik wil niet 2x hetzelfde beeld, maar verschillend! ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Nee, wat jij daar vraagt dat gaat niet werken, zeker niet met twee verschillende "beelden".

Wat je daarvoor nodig hebt is een grafische kaart die dit wel ondersteunt.
Veelal te herkennen aan de dubbele aansluiting.

De onboard grafische kaart (chip) wordt vaak automatisch uitgeschakeld zodra er een andere kaart wordt aangesloten/aangestuurd.