Waarschijnlijk gewoon vastgelopen, even afsluiten en opnieuw starten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even restarten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
restarten of firefox downloaden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met name je laatste suggestie kan ik zeer waarderen :) Voor de vraagsteller: alhier te downloaden: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ohhh! Spam.... :P
Internet Explorer reageerT niet.

Hoe krijg ik dat voor elkaar?
>Je bedoelt: hoe kom ik er vanaf?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe jij het voor elkaar hebt gekregen dat Internet Explorer niet reageert? Dat kunnen wij zo niet achterhalen. Maar ik denk dat het gewoon een bug is in de software, daar blijkt het bij Microsoft vol van te zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel blij om zijn !
snel Mozilla Firefox downloaden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yep firefox veel beter en functioneler
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je na herstarten ook internet explorer niet meer kan herstarten, kun je ook dit doen.

Ga naar start, klik dan op uitvoeren en typ cmd klik op oke.

Je ziet nu een soort dos scherm

typ: ftp ftp.osuosl.org
(druk op enter)

typ: nu (als user) anonymous
(druk op enter)

en druk nogmaals op enter (bij password)

typ: cd pub/mozilla.org/firefox/releases/3.0.8/win32/nl
(druk op enter)

typ: mget *.exe
(druk op enter)

typ: y
(druk op enter)

typ: quit
(druk op enter)

typ: "Firefox Setup 3.0.8.exe"
(druk op enter)

Daarna start vanzelf de installatie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Google Chrome is heel erg goed in preventie tegen crashen. Elk tabblad wordt namelijk als een afzonderlijk proces behandeld. Hij crasht vrijwel nooit (dit weet ik niet alleen uit eigen ervaring, maar ook uit die van anderen!). En áls hij al een keer crasht, dan sluit je gewoon het desbetreffende tabblad af en zijn de anderen nog gewoon 'heel'. Nog een goed punt aan Google Chrome is dat je begint met een browser zonder plugins. Zodra je er één nodig hebt, kun je die automatisch downloaden en installeren. Zo gebruik je het minimaal aantal plugins en is je browser ontiegelijk snel. Nog sneller als Firefox! Helaas zitten er nog een paar bugs in, maar die zijn alleen van betekenis als je vaak sites als spele.nl, speeleiland.nl enz. opzoekt. Die spelletjes reageren soms niet. En ze zijn hem voortdurend aan het verbeteren bij Google, dus door te updaten blijft hij helemaal goed. Echt een aanrader!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verkoop je computer, dan overkomt jou dit niet meer. Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Internet explorer niet meer gebruiken en Firefox downloaden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wij hadden dat ook.
want wij hadden mozzila/fire fox ook.
als dat ook het geval bij jou is moet je gewoon een van de twee als je standard browser instellen.
Bronnen: