Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb op markplaats een pc gekocht met windows xp hoe kan ik recovery cd maken van windows xp?

ik heb op markplaats een pc gekocht en wil er graag een recovery cd of dvd van maken er zit op de pc een officiële sticker met windows xp code maar hoe moet dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Van website: http://www.schoonepc.nl/instal/bootcd.html

Ultimate Boot CD
De Ultimate Boot CD (download: www.ultimatebootcd.com) is een van de opstartbare CD's die echt niet mag ontbreken. De mogelijkheden zijn divers omdat de CD uitpuilt van de vele handige systeemtools (zie genoemde website voor een overzicht van alle geïntegreerde tools). Deze CD (en dan met name het bijzonder krachtige tooltje TestDisk) is al eens mijn redder in nood geweest bij het veiligstellen van data van een praktisch ontoegankelijke harde schijf (veroorzaakt door een corrupte partitietabel). Een nieuwe variant op deze CD is de Ultimate Boot CD for Windows (download: www.ubcd4win.com).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding