wat is ios 6 ?

als ik sommige spelletjes op mijn ipad download staat er op dat ik geen ios 6 heb waar is dat goed voor ? en hoe instaleer je dat ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit is de versie waarop jou ipad loopt, om deze te updaten ga je naar instellingen>algemeen>software update. Nadat je dit gedaan hebt kan je het spelletje wel downloaden

ios6 is het laatste bestuuringssysteem van Apple. Hiervoor had je ios5,ios4, etc. Waarschijnlijk draait jou ipad nog op ios5 of misschien zelfs 4 of 3. Om up te daten naar 6 moet je hem aan de computer aansluiten, iTunes opstarten en vervolgens klikken op software bijwerken of iets dergelijks

ht is in feite niet anders dan een upgrade van je besturing systeem net zoiets als het verschil tussen windows vista naar window 7 windows 8 ed De update is gratis je ipad kan het vast wel aan en mocht dat niet het geval zijn zal de software updater je dat wel melden tip dit is een zwaardere update die ook een reboot vereist dus sluit je usb stroomkabel aan of verbind met de pc het kan heel vervelend zijn als halverwege je update de stroom uitvalt kan zijn dat je ipad dan niet eens meer wil opstarten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100