Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik Android 2.2 op mijn HTC Touch 2 Installeren?

Ik wil ANDROID 2.2 op mijn HTC Touch 2 installeren. Gaat dat? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen en graag de download link posten.

Ik hoop dat het gaat en hoop dat jullie kunnen helpen,

Groeten,

Daan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

U zult de reeds aanwezige applicaties/Widgets moeten updaten en dat werkt vrij simpel via de Market.

Open Market door er op te tikken : Nu kunt U rechts (boven Uitgelicht) precies zien welke apps er al op Uw smartphone gedownload/geïnstalleerd zijn. Druk dus op Mijn apps ..waar het kleine zwarte pijltje is te zien..Nu opent zich dus hetgeen er up-to-date is óf moet worden bijgewerkt. Druk op degene die nog bijgewerkt moeten worden en mocht U dat vertrouwen en/of handig vinden ..VINK aan ( groen vinkje) dat dit voortaan automatisch mag gebeuren.

Klaar !

Groet: Zoekertje

PS Android is het door Google ontworpen besturingssysteem,welke ongemerkt zal worden bijgewerkt-naar de nieuwere versie- en waarvan dus geen download beschikbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Zoekertje: ik denk niet dat dat de vraag was

Ik heb op mn HTC Touch inderdaad Android 2.2 geinstalleerd, je aanwezige apps blijven gewoon erop staan, alleen de systemware word dan vernieuwd
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding