Wat is de beste laptop die ik voor de middelbare school kan nemen?

Ik wil het liefst een laptop die in ongeveer 5 seconden opstart.
Liefst 13 inch.
Geen tablet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

Hier kun je zelf instellen aan welke eisen je laptop moet voldoen.
Zeer goede website!

Als je graag wil dat hij snel opstart moet je denk ik wel een SSD harde schijf nemen.

Ik heb verder eventjes gekeken naar 13 inch computers, maar dan houd je alleen dit over met een SSD: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:q1YqKMpMTvVNrFCysjQw0IFyM_OUrICc4oLUZLfMnJLUomIlq2olY1NLEJULklWy0LNU0lHKBWlUMjTWM1Sq1VGyMDACKShLzFGyilYyMjUyUoqtra0FAA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie dat de link niet werkt.
Maar je kunt het zelf instellen.
Btw, SSD = Solid State Drive in het keuze menu ;)

Andere antwoorden (5)

De Macbook Pro/Air
Sony Vaio SVS13A2X9E
Sony Vaio SVS13A1W9E
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In 5 seconden opstarten? Dat klinkt als een Chromebook! Een internetverbinding is dan wel noodzakelijk. Verder ben je dan gebonden aan het web.

Ik weet je budget niet, maar je kunt de prestaties van een computer aanzienlijk verbeteren door de HDD te vervangen door een SSD. Je kunt de SSD er zelf in doen, of een notebook/laptop kopen (een SSD is een pre) waar deze al in zit. Met deze 'snelle schijf' kom je redelijk in de buurt van de 5 seconden denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien is dit wat:
start binnen 10sec. op en heeft 100gb opslag ruimte via google drive.
http://www.google.com/intl/nl/chrome/devices/chromebooks.html#ss-cb (dus ook een chromebook)
Nee een sony laptop die zijn de beste hier is een linkje:

http://www.sony.nl/hub/vaio-laptops

veel suc6

Toegevoegd na 7 minuten:
Deze laptop is vooral super!

bij snelheid zit hij bij 10/10
bij batterij is hij 10/10
bij prestaties is hij 10/10 je kunt er 14 uur mee zonder oplader

hij heeft de intel core i7 dus je kunt er ook nog mee gamen!

Misschien wel bf3 !

hij heeft 13.1 inch scherm [33 cm]

full hd

hij is nog eens geen 1,2 kilo

hij heeft ook nog 3g

de reviews zijn ook hoog 4/5

gewoon een top laptop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de Tweakers.net-Pricewatch is dit de goedkoopste laptop die aan je specificaties voldoet die meer bij 20 winkels te koop is (want anders heb je kans dat die al langer op de markt is, zodat de ondersteuning slechter is): De Samsung AL09NL http://tweakers.net/pricewatch/326801/samsung-a09nl.html.
Hij is wel best duur, maar dat komt door de SSD.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik jou was zou ik gewoon naar een winkel gaan waar goede service is en waar mensen er verstand van hebben (dus geen mediamarkt).
De mensen hier kunnen allemaal wel goede laptops aanbieden maar die zijn misschien te duur. iedereen heeft wel zo zijn voorkeur dus iedereen vind een andere laptop het beste.
voor het snelle opstarten heb je inderdaad een SSD-schijf nodig. maar die zijn aardig prijzig. ik denk ook niet dat het hele snelle opstarten echt belangrijk is voor een laptop mee naar school.