Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als je met ware grootte bedoelt zoals op papier, dan kan dat niet. Je computer weet niet hoe groot (in cm) je beeldscherm is, dus die kan dat ook niet nauwkeurig op schaal voor je op je scherm zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah oke, maar ik dacht dat het bij Word wel ging?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat zo Jorisw? Lettergrootte en papier grootte liggen toch vast in het document? En wat wil het dan zeggen als ik het document op 100% zet. 100% van wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lettergrootte is in punten uitgedrukt en papiergrootte ligt vast. Maar je PC weet niet hoe groot je scherm is. Punt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En voor wat betreft die 100%, ik denk dat daarmee wordt bedoeld dat punten gelijk worden gesteld aan pixels. Dus 12pt wordt afgebeeld als 12px. Of er wordt met 100% gewoon bedoeld, de standaardweergave, die bij aanvang.

Andere antwoorden (1)

Wordpad is niet echt een goed programma om mooie A4tjes te maken. Als je dat zoekt ga je al meer richting Microsoft Word. Wordpad is voor het maken van notities op je computer. Niet om te kunnen afdrukken.

Inderdaad is office (het pakket waar word in zit) redelijk prijzig. Maar een prima vervanger er van in open office. Dit is gratis te downloaden.

Als je op deze link klikt dan kun je open office downloaden: http://sourceforge.net/projects/openofficeorg.mirror/files/localized/nl/3.4.1/Apache_OpenOffice_incubating_3.4.1_MacOS_x86_install_nl.dmg/download

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding