Met een versleutel programma, zoals "File locker 5.5" kijk maar eens bij de bronnen. Het programma kan bestanden en mappen versleutelen met een wachtwoord. Dit zou er normaal voor moeten zorgen dat Windows de map niet kan verwijderen. U kunt natuurlijk ook proberen om het bestand "onzichtbaar" te maken. rechtsklikken op map/bestand>eigenschappen>Algemeen>kies dan voor "verborgen" onder "kenmerken". De map zal dan alleen te vinden zijn door iets aan te passen in de verkenner dat verborgen bestanden zichtbaar zijn. Ik hoop dat ik u geholpen heb en ik wens u verder nog een prettige dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met file locker kan je ze ook niet openen en dat is niet de bedoeling, alleen beveiligen tegen wissen.