Kan ik een Mac Mini aansluiten op een normale vaste pc???

Dus gewoon met windows.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ik snap je vraag niet helemaal je bedoelt een netwerkje maken ?
paulus811
11 jaar geleden
Hoe bedoel je 'aansluiten'? Een Mac mini IS een pc. Je kunt met virtualbox eenvoudig windows draaien op een Mac, maar weet niet of dat is wat je wilt. Ook windows pc's en Mac's binnen 1 netwerk kunnen met elkaar communiceren, ook geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil namelijk een minecraft server draaien op de mac mini en op de pc minecraft spelen. Allebei tegelijk.
capthavoc
11 jaar geleden
dat lijkt mij geen probleem op te moeten leveren

Antwoorden (1)

Ligt er aan wat je met 'aansluiten' bedoelt, maar ze kunnen allebei in het zelfde netwerk.