Hoe zet ik mijn internet verbinding online?

Ik heb een router/internet van ziggo, maar het werkt niet omdat hij zegt dat de internetverbinding offline is, hoe zet ik dat weer aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bepaalde dingen mogelijk:

-Ziggo is op vakantie
-Ziggo heeft de aansluiting afgesloten
-Je dient even de router te resetten, uit doen, stekker eruit halen, uurtje wachten en dan weer aanzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoeft echt geen uur, 5 minuten is vaak al genoeg
Of.. zet bij bestand offline werken naar online werken. Enkele keer is dit per ongeluk aangevinkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even 10 seconde op het knopje drukken op de router. Er moet wel een blauwe draad aangesloten zijn naar de router vanaf het kastje vanaf de providerkast.