Op welke Nederlandse website kan ik de Dell 17 R SE 7720 kopen?

Ik kom er geen wijs uit! Op veel sites zie ik wel een scala aan laptops uit een bepaalde serie, maar ik weet niet welke de 7720 is. Op deze website bijvoorbeeld: http://www.topproduct.nl/hardware/laptops/13720-dell/237870-dell-inspiron-17r/707753-dell-17r-se-7720-7720-4544.html.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dell verkoop zelf al haar recente producten op hun eigen site. Dat is dus de eerste plek waar je moet kijken wanneer je iets van Dell wil. Het door jou genoemde model is zoals RMvdT al aangeeft, ook te vinden.

Slechts een selecte aantal modellen is ook elders te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou geen dell kopen want meestal zijn ze traag.

je kan het beste een hp pavilion kopen die zijn erg snel. ik heb er zelf ook een. met windows 8 die is erg handig. mijn laptop is binnen 15 sec. aan dat is een zeer snelle prestatie. ik hoop dat je hier iets aan had
mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HP Pavilion is troep. HP scoort al jaren laag in alle kwaliteitstests. De Probooks zijn wel redelijk vanwege de bouw. Maar aangezien die tests zich vooral baseren op de zakelijke markt, zijn dus ook de Probooks onder de maat. De fabrieksgarantie die je van HP erbij krijgt is eveneens onder de maat. Dell doet het kwa garantie niet veel beter, maar zijn kwalitatief wel beter. Kwa snelheid maakt het in principe niet zoveel uit. Al zijn de onderdelen die je van Dell krijgt in de regel wel in orde. Meer dan bij HP, zeker wanneer je het over de Pavilion serie hebt. Die snelle opstarttijd komt òf door een SSD, òf door een quickboot sequentie. Niets bijzonders aan, kan iedere notebook tegenwoordig. 15 seconde vind ik persoonlijk nog veel. De NP-serie Samsung van mijn moeder (zeker geen dure laptop) doet het in minder dan 10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry hoor ik probeerde je alleen te helpen maar ik zie hp pavilion en die scoord jaren hoog dat is bewezen ga maar naar de website consumentenbond dus....... niet leuk dat je zo ontdankbaar bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Consumentenbond is geen autoriteit, en slaat de plank al jaren mis bij alles wat met digitale techniek te maken heeft (flatscreens, mediaspelers, computers, etc.). Google even op "uitvalwaarde laptops" en je zult je antwoord zien. De Pavilions staan gewoon bekend als onbetrouwbare notebooks. Iedereen die een meer dan gemiddelde ervaring heeft met verschillende consumentennotebooks zal dit bevestigen. Sorry wanneer ik wat hard overkom, maar anders dan dit kan ik het niet zeggen. De nuance verdient HP niet, aangezien er tal van opties zijn van andere merken die gewoon veel betere kwaliteit bieden, en ook betere garantievoorwaarden. Verder stel je heel makkelijk iets over Dell dat als niets anders dan 'onzin' te kenmerken valt. Een bepaald merk is helemaal niet sneller of trager. Het hangt van de onderdelen af, en de specificaties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevoeging: Het specifieke model waar de vragensteller naar op zoek is, staat juist zeer goed aangeschreven kwa onderdelen en de waarde van wat je krijgt voor die prijs.
Op de website van dell zelf, online te bestellen:
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-se-7720/fs