Als ik een systeemherstel bij windows 7 uitvoer, raak ik dan alle bestanden kwijt?

Ik heb net een flaptop ontvangen die vermoedelijk een kapotte harddisk had. Ik zet de flaptop aan en hij start gewoon op, en gaat dan direct door naar systeemherstel. Dit is de enige optie, iets anders geeft hij niet aan, en ik kan alleen kiezen voor doorgaan of de flaptop handmatig uit zetten.

Als ik nu zeg dat hij dat moet door gaan, gaan dan ook alle bestanden verloren?

1.6K

Het beste antwoord

Nee, je raakt geen bestanden kwijt, echter kunnen de bestanden wel teruggezet worden naar de oude situatie wanneer het systeemherstelpunt gemaakt werd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je raakt je bestanden niet kwijt, behalve eventuele bestanden die na het laatste herstelpunt geïnstalleerd zijn