Kun je de mappen voor documenten/video's ook niet standaard op de C-schijf installerren?

Ik heb 2 harde schrijven in mijn laptop, een C en D schijf. Ik zou graag mijn video's die ik maak / opneem, samen met mijn afbeeldingen en mijn documenten op de D schijf standaard willen instellen. Hoe kan ik dat doen?

Toegevoegd na 19 uur:
Ik heb als besturingssysteem windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit kan! En niet zo moeilijk ook,
Maar voor ik een antwoord kan geven heb ik een vraag:
Welke Windows versie he je? Windows XP? Windows 7?

Het beste antwoord

Bij C: gebruikers> jou account>documenten (en bij videos) de eigenschappen openen en daar bij "locatie" de C: vervangen door D: en een eventuele nieuwe mapnaam. Bevestigen met ok en klaar is Kees