Ik wil mijn video card drivers updaten, maar er zijn geen updats. Ik heb het wel nodig. Help?

Ik heb op mijn 2e pc een video card, en ik heb een update nodig, om Minecraft (Een op java draaiend spelletje). Nu ik naar Windows 8 heb geupdate, krijg ik de melding Bad Video Card Drivers etc. Op internet zeggen mensen dat ik mijn video card drivers moet updaten, maar er zijn geen updates voor. Wat nu te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

omdat je hebt geupgrade naar windows 8 kan het zijn dat je geen drivers zal vinden maar het is soms gewoon een kwestie van wachten totdat de fabrikant een update levert ? ik mag aannemen dat je kaart niet zo oud is ? vaak is die zogenaamde bad driver alleen maar een foutmelding omdat er enkel en alleen de windows versie verkeerd wordt gezien als je games gewoon werken is er meestal niets aan de hand alleen lastige melding maar wat merk type videocard heb je ? kun je misschien de upgrade advisor nog eens draaien en kijken wat deze adviseert ? ik weet niet of dat kan onder windows 8 maar valt te proberen kijk eventueel ok bij windows update onder optionele updates of daar misschien een driver is ? ( ik heb zelfgeen windows 8 dus of dat op dezelfde manier te vinden is als onder windows 7 weet ik eigenlijk niet die driver genuis is idd ook een goeie tip maar koop dat programma maar niet dat is geldklopperij want waar gebruik je het daarna nog voor idd nergens voor Want met een beetje moeite kun je echt wel handmatig de driver vinden via de resultaten als de videokaart niet te oud is Toegevoegd na 22 minuten: als de melding door minecraft wordt aangegeven en niet door windows zelf is er misschien een forum waar dit probleem wordt besproken en wellicht een update voor/vanaf de minecraft site ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100