Vista blijft hangen in welkom-scherm. Wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Ik heb de laptop uit en aan gezet en nu doet hij het wel weer.
Maar weet iemand waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste LIesz1,

Had je net een programma geïnstalleerd of geüpdatet?
Indien dat zo is dan kan het daaraan liggen. Stond je laptop in Slaapstand of in Standby of was hij volledig afgesloten?

Het kan er ook per merk/fabrikant aan liggen. (dell/HP)

Ik hoop dat het probleem is verholpen en niet meer terug komt, indien dat niet helpt zou ik naar een gespecialiseerde computerprogrammeur/ reparateur gaan.
Het is zeer moeilijk vast te stellen wat het probleem is zonder dat wij zien wat er gebeurd. (in de programma opstart lijst)

Veel succes.