Waarom opent de app "Instellingen" niet op mijn Windows 8 PC?

Gisteren zag ik dat de app "Windows Store" het niet deed. Bij het openen ervan kwam wel een groene scherm met het pictogram, maar dat bleef heel de tijd zo. Ik zocht op internet naar oplossingen ervoor en één ervan was om van een Microsoft-account over te schakelen naar een lokaal account. Dat deed ik, maar het werkte niet. Ik ging dus terug naar "Instellingen" en wilde weer overschakelen naar een Microsoft-account. Steeds wanneer ik dat deed, gebeurde er niets, het bleef alleen de hele tijd laden en er stond heel de tijd "Een ogenblik geduld". Na de computer uit en aan te zetten probeerde ik dat weer, maar nu gebeurd er hetzelfde met "Instellingen" er gebeurde met de "Windows Store"; er is de hele tijd een blauw scherm in beeld met een tandwiel, het pictogram van de app.
Hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer contact op te nemen met het Microsoft klanten service. Zij kunnen je hiermee verder helpen