Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het wachtwoord voor mijn gmail is ineens veranderd en ik weet er niks van hoe kan ik weer op de g mail?

Eerst had ik een gewone mail account. Daar kwam geen post meer op door toen werd die vervangen door een gmail vanaf het bureaublad kom ik op de mail maar nu werd er een ander wachtwoord gevraagd. Dat had ik niet, veranderd met een sms bericht als ik nu de g mail intik krijg ik alleen een begin pagina waarop ik alles weer moet invullen. Hoe kan ik makkelijker op mijn g mail als via het bureaublad en hoe kom ik er in godsnaam weer op. Bedankt vast voor advies.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kies wachtwoord "vergeten". Als het goed is, komt er dan een "herstel/beveiligingsvraag", waarvan alleen jij het antwoord weet. Als het goed is, kom je dan weer binnen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je misschien pas één of ander programma geïnstalleerd op je pc. Dan moet je bij Gmail weer tig keer je emailadres en wachtwoord intikken.
Je kunt op wachtwoord vergeten klikken en dan een link krijgen om je wachtwoord opnieuw in te stellen of je kunt je geheime vraag beantwoorden. (Je hebt als het goed is ooit een antwoord op een geheime vraag ingevuld).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding