hoe kan je de scherpte/resolutie aanpassen op een laptop ?

Ik heb een acer aspire 5610 en ik wil mn beeldscherm wat scherper krijgen .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (3)

Als de resolutie in Windows al is ingesteld op de werkelijke resolutie van het scherm zelf (en dat is meestal zo, tenzij je het zelf ooit veranderd hebt), dan is het al zo scherp als mogelijk is.

De resolutie stel je in door met de rechter muisknop op je desktop-achtergrond te klikken, 1 van de opties in het menu is voor de resolutie. 1 van de resoluties in het menu is dan recommended/aanbevolen, die moet je kiezen.
gvrox
11 jaar geleden
Afhankelijk van welke Windows je gebruikt, rechtermuisknop en bij beeldscherm eigenschappen ( in jouw geval 1280 x 800) selecteren onder instellingen. Anders als je een andere versie gebruikt is dit altijd te vinden onder het Configuratiescherm -> Beeldscherm instellingen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de native resolutie van jouw Aspire 5610 is 1280 * 800 pxs, stel die in je grafische eigenschappen in op het main screen nr 1 ( Laptop) en wissel tussen 60, 70 en 75 Hz refresh rate in de geavanceerde eigenschappen om te zien wat het beste resultaat geeft, succes !