Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag Android op mijn laptop maar wil windows 8 houden waar en hoe moet dat ?

ik wil graag Android op mijn laptop maar wil windows 8 houden waar en hoe moet dat ?

ik zie wel eens een folder met een laptop waarbij staat inclusief Android dat zou ik graag ook willen

ik heb een HP 6735b met Windows 8 Pro 64 bits 4gb ram

ik zou graag Android 4.0 willen maar als dat niet kan doe maar een andere

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt Android installeren als virtuele PC. Voor het programma van Microsoft (Microsoft virtual pc) moet je echter wel Windows 7 pro, ultimate of Enterprise hebben. Er bestaat ook een programma dat heet virtual box, dat zou je ook eens moeten proberen. Ik ben zelf een erg tevreden gebruiker van Microsoft Virtual PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo,
Ikzelf gebruik Bluestacks App Player en Cloud Connect.
Met Bluestacks App Player kan je Android emuleren in Windows en met Cloud Connect kan je je (Android) mobieltje synchroniseren, zodat je al je apps wat je op je (Android) mobieltje hebt ook op je PC kan gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb dat gedaan maar als ik hem wil installeren krijg ik de volgende melding : BlueStacks currently doens't recognize your fraphics card. It is possible your Graphics Drives may need to be updated. Please update them and try installing aigan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding