ik wil graag Android op mijn laptop maar wil windows 8 houden waar en hoe moet dat ?

ik zie wel eens een folder met een laptop waarbij staat inclusief Android dat zou ik graag ook willen

ik heb een HP 6735b met Windows 8 Pro 64 bits 4gb ram

ik zou graag Android 4.0 willen maar als dat niet kan doe maar een andere

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt Android installeren als virtuele PC. Voor het programma van Microsoft (Microsoft virtual pc) moet je echter wel Windows 7 pro, ultimate of Enterprise hebben. Er bestaat ook een programma dat heet virtual box, dat zou je ook eens moeten proberen. Ik ben zelf een erg tevreden gebruiker van Microsoft Virtual PC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo,
Ikzelf gebruik Bluestacks App Player en Cloud Connect.
Met Bluestacks App Player kan je Android emuleren in Windows en met Cloud Connect kan je je (Android) mobieltje synchroniseren, zodat je al je apps wat je op je (Android) mobieltje hebt ook op je PC kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb dat gedaan maar als ik hem wil installeren krijg ik de volgende melding : BlueStacks currently doens't recognize your fraphics card. It is possible your Graphics Drives may need to be updated. Please update them and try installing aigan.