Kan ik Mac OS installeren op een Windows pc?

Ik wil graag Mac OS op mijn Windows laptop installeren. Is dat mogelijk en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (3)

Kan wel, is een heel gedoe en loopt vaak in de soep. Zou er niet aan beginnen!

http://www.zdnet.be/help/131941/installeer-mac-os-op-je-pc/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad een hoop gedoe.
Ik weet niet welke windows je hebt. Maar je zal een transformation pack kunnen downloaden.
Hierbij gaan ook geen bestanden verloren.
Heb je windows 7 dan is deze misschien iets voor jou:
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Lion-Skin-Pack.shtml

Je pc lijkt dan volledig op MAC OS zelfs het opstarten.
Mocht je het niet bevallen kun je hem altijd verwijderen, Dan heb je gewoon weer windows zonder dat je bestanden verloren zijn gegaan.

Succes ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan wel als je een setup cd heb met een geldige licentie een Mac OS software kost ongeveer 289 euro in Nederland maar ik raad je af om het niet te doen want Mac OS is niet geschikt voor windows pc's en loopt vaak vast en zo zijn er nog meer nadelen