hoe kan ik origin downloaden ?

Als ik de download heb uitgevoerd komt er een melding dat ik lid moet zijn van de administrator of zo iets

help

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee er staat waarschijnlijk dat je het met een admin-account uit moet voeren of met admi-rechten. Vaak werkt het al als je rechtermuisklikt op het setup bestand en uitvoeren als admin doet. Anders moet je inloggen als admin. Misschien is alleen je ouder admin (of is het jouw eigen PC?).

Toegevoegd na 58 seconden:
De vraag moet zijn, hoe installeer ik origin, gedownload heb je hem blijkbaar al.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon haha