Hoe kan ik Windows 8 Enterprise 32Bit installeren in Virtual Box?

Hoe kan ik Windows 8 Enterprise 32Bit installeren in Virtual Box? Ik heb 3 gig ram. Maar als ik m start staat het logo van windows 8 en 5 minuten later staat er Herstart je computer als ik dat doe blijft de melding komen.

Toegevoegd na 1 uur:
Een Pentium

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat heb ik ook gedaan maar dan doet hij nog niks.

Antwoorden (1)

Ik heb gelezen dat je minimaal voor een virtual box 20 GB vrij moet hebben op je harde schijf misschien dat dit een probleem kan zijn? Anders kijk even bij onderstaande link hopelijk heb je daar wat aan. Er wordt in stappen uitgelegd hoe je windows 8 in een virtual box moet installeren.

Succes!;)