Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn bestaden op de C: schijf op de D: over zetten?

mijn C: zit vol en mijn D: heeft nog 1tb dus kan ik al mijn bestanden van de C: naar de D: zetten zonder problemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
775

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

kan ik AL mijn bestanden van de C: naar de D: zetten zonder problemen?

NEE, je kan alleen de bestanden die geen betrekking op geïnstalleerde software of besturingssysteem overzetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus wel:

-dat lekkere nummertje.mp3
-die saaie film.avi

Maar niet:

config.sys
notepad.exe
thewitcher.exe
[WINDOWS]
[USERS]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel helemaal waar. Vraagsteller heeft het niet over het kopieren van bestanden, maar het verplaatsen van bestanden en ik kan je (helaas uit eigen ervaring) vertellen dat als je dat soort bestanden verplaatst, de kans levensgroot is dat je je computer niet meer kunt opstarten (mits je ze al kunt verplaatsen... maar aangezien dit aapje ooit haar io.sys heeft weten te verwijderen vermoed ik dat dat ook wel moet lukken).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
km heeft het dan nog over games en niet het OS(dat natuurlijk desastreus is), zolang er geen bepaalde registers eisen dat een game in een bepaalde map staat zou het kunnen. Echter zou ik het er niet op willen wagen.
je kan de partities ook samen voegen zodat je meer ruimte hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding