kan ik mijn bestaden op de C: schijf op de D: over zetten?

mijn C: zit vol en mijn D: heeft nog 1tb dus kan ik al mijn bestanden van de C: naar de D: zetten zonder problemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

kan ik AL mijn bestanden van de C: naar de D: zetten zonder problemen?

NEE, je kan alleen de bestanden die geen betrekking op geïnstalleerde software of besturingssysteem overzetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus wel:

-dat lekkere nummertje.mp3
-die saaie film.avi

Maar niet:

config.sys
notepad.exe
thewitcher.exe
[WINDOWS]
[USERS]
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel helemaal waar. Vraagsteller heeft het niet over het kopieren van bestanden, maar het verplaatsen van bestanden en ik kan je (helaas uit eigen ervaring) vertellen dat als je dat soort bestanden verplaatst, de kans levensgroot is dat je je computer niet meer kunt opstarten (mits je ze al kunt verplaatsen... maar aangezien dit aapje ooit haar io.sys heeft weten te verwijderen vermoed ik dat dat ook wel moet lukken).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
km heeft het dan nog over games en niet het OS(dat natuurlijk desastreus is), zolang er geen bepaalde registers eisen dat een game in een bepaalde map staat zou het kunnen. Echter zou ik het er niet op willen wagen.
je kan de partities ook samen voegen zodat je meer ruimte hebt