Bestand kopiëren van harde schijf naar USB-stick lukt niet. Wat gaat er mis?

Ik wil een bestand van 6 GB kopiëren van mijn harde schijf naar een USB-stick van 8 GB. Maar ik krijg de melding 'Het bestand is te groot voor het doelbesturingssysteem'. Dit zou er toch op moeten passen? Wat gaat er mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

De stick zal vermoedelijk fat32 zijn geformatteerd. Probeer deze eens met de rechtermuisknop op de stick naar ntfs te formatteren en opnieuw het bestand te kopiëren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukt! Hartstikke bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal goed