Waarom heb ik geen webcam meer op mijn laptop?

Ik heb een minilaptop van hp een beatsaudi, ik had cyberlink youcam programma, maar nu heb ik geen webcam programma meer. weet iemand een gratis programma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

oei... iemand heeft je webcamprogramma gestolen....

google plus kan je webcam gebruiken, net zoals windows movie maker, live messenger, koala (evo.caltech.edu), chatroulette.com en zo zijn er nog tientallen.

Het is wel van belang dat de juiste driver(s) nog op je pc staan, anders zullen geen van genoemde toepassingen werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar de website van HP(bij bron), klik op Drivers & software, typ hier je laptop type nummer in. Nu krijg je een lijst met drivers die je kan downloaden. Als het goed is staat je webcam driver er ook bij. Download en installeer deze, mogelijk moet je laptop opnieuw opgestart worden.