Pc gecrashed, waar staat mijn Cyberlink Recovery back up?

Mijn pc is zojuist gecrashed, en toen ik hem op wou starten kwam er een scherm van Cyberlink Recovery, deze heeft er 1,5 uur over gedaan om een back-up te maken nadat mijn pc gecrashed was. Nu doet mijn computer het weer, maar alles is weg, hij is totaal gereset. Ik ga er dus vanuit dat er nog wel ergens een back up staat, weet iemand waar ik deze kan vinden? Mijn computer is een Medion

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Deze backup staat op een verborgen partitie.
Welke onder "normaal" windowsgebruik niet zichtbaar is.
Wil je er wat meer inzicht in hebben dan kan je minipartitionwizard downloaden ( is gratis ).
http://www.partitionwizard.com/
Deze geeft je een mooi en duidelijk overzicht omtrent je schijven in je pc.

Ik zou er alleen niet mee gaan knoeien....
Je bent er inmiddels zelf al achter dat een dergelijke backup best wel handig is.