Als het goed is heb je software meegekregen bij aanschaf van je muis. Met behulp daarvan kun je meestal de functies van de muisknoppen en het wieltje aan jouw wensen aanpassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk een op je configuratiescherm en dan muiseigenschappen.Hier kun je dan veranderingen aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Vista hebt ga je op je bureaublad naar een willekeurige map (bijv. mijn documenten). Nog even een keertje twee keer klikken om de map te openen.
Klik dan bovenaan in het menu op Organiseren en kies dan voor Map en zoekopties, vervolgens selecteer je: Openen bij één keer klikken (3e item 1e blokje).
Nu heb je niet alleen één keer klikken voor deze map aangepast, maar voor alle mappen en pictogrammen.

Klaar is kees, makkelijk toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je configuratie scherm staat een link: mapopties (kan eventueel: Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen. daar krijg je een scherm waar een aantal opties zijn in te stellen, 1x ipv 2X klikken oa