Nee, je kunt hoogstens de achtergrond aanpassen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thema nee, geen aangepaste knopjes en lay-out. Er zijn wel veel apps die je achtergrond zodanig aanpassen dat je apps 'uitblinken' met een soort van thema erachter. Zoek in de app store maar naar: 'pimp je scherm' (kost wel €0,79)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, daar heb je echt zo een zogenoemde jailbreak voor nodig. Hiermee krijg je dus meer vrijheid over je toestel. Waaronder dus ook andere thema's installeren.

Jailbreaken kun je gratis doen en is tegenwoordig al zo ontwikkeld dat er bijna niets mis meer kan gaan.

Het enige wat je inderdaad kan doen is een andere achtergrond installeren, verder dan dat houdt het inderdaad ook wel een beetje op.

Cashher