Ik heb per ongeluk een keer die balk rechts in mijn scherm (waar onder andere een klok zichtbaar was) verwijderd/verborgen. Hoe krijg ik die terug?

Ik heb per ongeluk een keer die balk rechts in mijn scherm bij vista (waar onder andere een klok zichtbaar was en je andere dingen kon plaatsen als foto's en spellen) verwijderd/verborgen. Hoe krijg ik die terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ga naar start: help: typ in sidebar weergeven, klik op het antwoord sidebar (bovenste als het goed is) daarin staat een link waarop je kan klikken om de sidebar weer te geven.

Toegevoegd na 1 minuut:
alleen als het goed is dan moet hij weer weergegeven worden als de computer opnieuw is opgestart.

is dat niet zo dan ff met je rechtermuisknop op de sidebar klikken - eigenschappen - en dan aanvinken dat sidebar moet opstarten als windows opstart.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk in je configuratiescherm eens bij 'vormgeving en persoonlijke instellingen'. Daar kun je gadgets zoals de klok toevoegen aan of verwijderen van je bureaublad.

Toegevoegd na 1 minuut:
O, ik bedenk me ineens dat ik niet meer met Vista werk maar met Windows 7 dus je hebt kans dat het hier anders in elkaar zit dan in Vista.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal bovenin de rechterbalk zie je gadgets. Klik hierop en je komt in het gadgets menu. Dubbelklik vervolgens op de klok en dan is hij er weer.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je moet rechtsboven op de + klikken om in gadgets te komen.