hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik het scherm van mijn laptop dicht klap hij niet gaat 'slapen' of uit gaat maar gewoon blijft 'draaien' ?

...en het scherm aan blijft. Heb al vaker instellingen veranderd bij 'power options' maar dit helpt nog niets...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GV

Antwoorden (3)

Als je Windows 7 gebruikt ga je eerst naar je bureaublad, klik je op rechtermuisknop en dan helemaal onderaan "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen" klikken.

Vervolgens zal je rechtsonder het woord "Schermbeveiliging" zien staan, klik daarop.

En daarna zal je ergens "Energie-instellingen wijzigen" zien staan; als je daarop klikt kan je al deze zaken die jij opnoemt wijzigen :)

Veel succes alvast ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Energiebeheer > Links staat een lijstje met opties, kies dan voor de zevende: Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat.

Daar vind je alle opties die met uw vraag te maken hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze manier is voor Windows 7 maar waarschijnlijk zal het niet veel verschillen met andere besturingssystemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in vista geeft ie dan alleen de opties: het beeldscherm uitschakelen na (opties= het aantal min) de computer in slaapstand na (ook aantal min) helderheid scherm aanpassen ook in geavanceerde instellingen zie ik niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry hebt het gevonden "het gedrag van het sluiten van de deksel bepalen"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@menno Dat is precies wat ik moest hebben. Bedankt!
Bij Windows 7 tik je bij uitvoeren (dus die zoek balk) "deksel" in. Dan geeft hij volledige snelkoppeling, bij het opnn kun je het daar instellen.