Als ik via de Microsoft winkel (online) de Home Premium versie van Windows 7 bestel, ontvang ik dan een Nederlandstalige versie?

Ik wil namelijk liever de Engelstalige versie, maar ik kan maar niet duidelijk krijgen welke versie ik nou krijg. Ik heb al geprobeerd ze te bellen, maar dat kan alleen tijdens kantooruren (het is nu zaterdag)...
Bij bol.com kan je wel een Engelstalige versie bestellen, maar die is dan gelijk 70 euro duurder!??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens een blog geschreven en te lezen op Internet ,schijnt het mogelijk te zijn om aan de hand van de te volgen stappen ,later een extra taalpakket geïnstalleerd te kunnen,worden.

Leest U verder :

http://me.dylian.eu/handleidingen/in-windows-7-home-premium-van-taal-wisselen

Dit scheelt U dan inderdaad die 70 Euro en zeker het overwegen waard. In de bewuste blog staan linkjes,waarmee het Engelstalige pakket gegarandeerd wordt.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een online winkel moet je normaal de taalkeuze opgeven van de Windows versie die je koopt.

In de online winkel van microsoft (bron) heb je die keuze niet. Ik ga er eigenlijk vanuit dat je tijdens de installatie de taalkeuze maakt of anders bij de download.

Ik meen dat je home edition wel in een andere taal kunt installeren vanaf één bron DVD, maar dan wel een herinstallatie moet doen (tenzij je het artikel in de bron volgt).

Voor de zekerheid vraag ik het na bij Microsoft. Als ik meer weer zet ik dat bij mijn antwoord.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je in onderstaande winkel bestelt krijg je sowieso de Nederlandse versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de MS store geprobeerd te bellen (nummer werkte niet) en heb ze gemaild. Als ik antwoord krijg zet ik het er bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Zoekertje, met de blog is niets mis en ik noem die ook in mijn antwoord (andere link alleen). Maar dit is niet een manier die Microsoft ondersteund. Ik weet niet wat er gebeurd bij updates van het pakket. De uitleg is bedoeld voor mensen die een Windows versie in het Engels installeren en er later achterkomen dat ze een Nl versie willen. Dan kan je het volgende doen: - Upgraden naar Ultimate
- Een workaround
- herinstallatie Het is logisch dat MS een DVD meelevert met alle taalversies, of dat je dat bij de download kan bepalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk zoekertje. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat alle taken op 1 DVD staan.
als je hem in de nederlandse webwinkel van microsoft krijg je hem volgens mij in het nederlands, omdat dit de standaard taal is voor deze webshop. maar in principe moet je de taal kunnen veranderen bij configuratiescherm