kun je windows 7 op acer aspire 5920g?

Ik wil mijn acer aspire 5920g graag updaten door er windows 7 op te installeren. Heeft iemand hier ervaringen mee en zo ja..Welke?

Toegevoegd na 42 minuten:
bedankt voor de reactie, maar het gaat me meer de "installatie". ..eventuele problemen met drivers en compatibility.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Als je minimaal 1 Gb RAM-geheugen heb kan je er moeiteloos Windows 7 op draaien. Soepeler loopt het bij 2 Gb RAM, dat is tevens ook het maximale van deze Acer:

http://nl.hardware.info/productinfo/2223/acer-aspire-5920#tab:specificaties
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MS heeft een site met hardware compatability voor windows 7:
http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/nl-nl/default.aspx

laat daar even kijken of jou laptop het aankan. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had zelf de acer Aspire 5750G, standaart met windows Vista, ik heb er eerst XP op gezet, geen enkel probleem. Later Windows 7, en dat ging ook uitstekend.

Je drivers kun je gewoon downloaden in de onderstaande link. Daar staat ook bij dat je laptop compatible is met Windows 7.

Succes er mee :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vergat er bij te zeggen, JA je kunt gewoon Windows 7 op jouw laptop zetten. (ik had er niet bij gezegd dat ik dat al had nagekeken op de Acer site)