wat zijn de voordelen van windows 7 ultimate want heb nu windows vista home basic?

mijn vista start heel sloom op terwijl ik 3 gb ram heb en intel celeron zall windows 7 ultimate beter draaien dan vista

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is een hele stap. Windows Home Basic valt eigenlijk te vergelijken met Windows XP, je hebt er ook maar 512 Mb RAM voor nodig. In windows 7 Ultimate is de interface gelikter en er zit de AERO-functie in. Bovendien heeft het Windows Media Center, zodat je je PC oa als een soort videorecorder kan maken.

Het sloom opstarten van je PC heeft niks met het OS te maken. Maak je PC eens schoon met Ccleaner; er zitten teveel registry entries in die de CPU allemaal langsgaat:

http://www.piriform.com/CCLEANER

# Gb moet genoeg zijn om zowel Home Basic als & Ultimate te draaien. Maak een backup van je bestanden en installeer Ultimate, kijk hoe dat je bevalt (doe wel een schone installatie dus eerst formatteren). Vind je het niks kan je altijd weer terug naar Vista.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast wel. Niet door je Celeron processor trouwens. Vista is onnodig traag en bij een fris geïnstalleerd Windows zonder vervuilde registers etc zal het goed en snel draaien. Ten opzichte van Vista is W7 een aanwinst.