Kan ik met Windows7 upgraden of moet ik compleet installeren?

Ik heb een beschadigd windows vista bestand, waardoor mijn flash player niet goed werkt,zoals Google earth dat maar half werkt,flash player geeft bij updaten aan dat bestand niet te repareren is.als ik upgrade met windows7 wordt dit bestand dan vernieuwd of moet moet ik compleet windows7 installeren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt grote kans dat het vernieuwd wordt.
Toch raad ik een upgrade niet aan.
Je kan beter met een clean systeem beginnen. Eventuele fouten kunnen in sommige gevallen overgenomen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1: Mee eens
Je kunt gewoon upgraden, maar een hele nieuwe installatie is beter. Dan heb je niet de kans dat er nog rare bestanden van je vorige besturingssysteem de boel verzieken.

Je kunt ook proberen je flashplayer te deïnstalleren en hem weer opnieuw te installeren.