Steeds als ik via USB een apparaat aan mijn pc koppel, gaat het scherm een seconde op zwart. Is dat normaal? Ik gebruik Vista.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Alhoewel sommige mensen zouden willen dat 'ie definitief zwart bleef:

USB is feitelijk gewoon een aansluiting op de seriele bus (intern, voor de pro's: ja, ik weet hoe USB precies werkt), en kennelijk heeft jouw Vista even een beslissingsprobleempje of het scherm nou wel of niet op dezelfde bus zit....

Kijk even naar de instellingen van de usb-bus en het scherm, daar staat iets fout!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dankjewel , ik ga dat eens nader uitzoeken.

Andere antwoorden (5)

Normaal is het zeker niet, ik gebruik ook Vista en die start het gewoon normaal op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook Vista, maar nooit dat probleem gehad...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar ga je al, Windows Vista !! en nee het is niet normaal dat je scherm zwart wordt gedurende seconden. Heb jij je patch al geïnstalleerd (vista upgrades)?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke patch bedoel je? Die tegen Conflicker? Updates gaan vanzelf, dus alle patches ook toch?
Kan zijn dat je scherm een fractie van een seconde zwart wordt, dat is meestal net voordat Vista toestemming aan jou (admin) vraagt om iets te installeren.. Je drukt dan op doorgaan en niets aan de hand. Heb ik op vooral wat tragere vista computers meer meegemaakt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kun je oplossen door de User Account Control (UAC) uit te zetten.
-