Acer5520 audio niet geinstalleerd! Op acerside realtek driver gedownload! Hoe krijg ik het nu op de computer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ligt aan de wijze van hoe je download is verpakt.
Is het een winzip bestand, dan moet je deze eerst uitpakken ( bijvoorbeeld op je bureaublad ) en dan vandaaruit gaan instaleren, als er een setup bestand bijzit klik je daarop en de rest gaat vanzelf.
Betreft je download alleen maar losse bestanden ( bijvoorbeeld ini of inf bestanden ).
Dan pak je deze wederom uit op je bureaublad.
Daarna klik je rechts op deze computer en ga naar beheren.
Vervolgens klik je op apparaatbeheer.
Nu krijg je een venster te zien met je hardware.
Nu zal je zien dat je bij je audiohardware een uitroepteken ziet staan.
Klik hierop wederom met rechts en kies stuurprogramma's bijwerken.
Nu kunt u twee dingen doen, automatisch of handmatig.
De eerste leid meestal tot teleurstellingen dus kies je voor handmatig.
van uit hier blader je naar de lokatie waar je je bestanden hebt neergezet.
In het hierboven genoemde voorbeeld zou dit dan het bureaublad zijn.

succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het op de Acer5520 is gedownload/opgeslagen zorg dat je de bestand eerst uitpakt.

Met programma's zoals Peazip, Winrar of Winzip kan je het bestand makkelijk uitpakken vervolgens klik je op de setup bestand zo moet het driver geinstalleerd zijn.

Als het op een ander computer is opgeslagen kan je met een USB flashdrive/ Externe harddisk op de acer5520 overzetten.