Zal de update naar mac os x 10.7 gratis worden als mac os x 10.8 beschikbaar is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij heb ik hem helemaal in de verkeerde categorie geplaatst.

Antwoorden (3)

Nee ik denk het niet. 10.6 is ook niet gratis geworden toen 10.7 uitkwam. Maar je weet maar nooit natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De nieuwe update komt in juli uit en gaat 20 Euro kosten in de app Store.
-Nog even wachten-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Spannend! Ik ga binnenkort waarschijnlijk mijn eerste Mac kopen(: Goede keuze?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
David, dat is zeker spannend! Het is misschien veel geld maar dan heb je ook iets moois en betrouwbaars. Kun je weer jaren mee vooruit. Zeer zeker een goede keuze!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u wel voor het antwoord, zou ik mogen vragen welke Apple computer u heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker David, ik heb een tweedehands (van marktplaats.nl)
miniMac 2,4 mHz / 4 GB werkgeheugen en dualcore Intelchip. Klein plat aluminium toetsenbord. Met een Samsung LED
(heel mooi voor fotobewerking) monitor aangesloten en een muis aan een draadje.
capthavoc
11 jaar geleden
ik heb deze ook iets minder geheugen dat wel
dit vind ik van de mac eigenlijk de enige die nog het
beste bevalt, ook qua prijs
lekker compatible met alles
De latere modellen van macmini na 2009 hebben helaas geen dvd rom meer
Maar ze zijn erg handig met geheugen plaatsen
en ze zijn zo heerlijk stil
ik ben zelf niet zo dol op pc waarbij de monitor ingebouwd is das net zoiets als een stereo set waarbij je de dvd speler en radio ed niet los van elkaar kunt vrvangen repareren dus lastig wordt.
ik kan zeker nog niet zonder windows maar een macmini
is the way to go
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aah okee! Ik wil graag een MacBook Air kopen, tweedehands. Wat kan er mis zijn met zo'n MacBook en waar moet ik op letten tijdens het aanschaffen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar ik op zou letten...krasjes, of op het beeldscherm geen beschadigingen zitten, de accu of deze niet snel leeg raakt.
Dat ook de orginele accu lader erbij zit.
Wat ik ook altijd doe met 2-de hands spullen is schoonmaken met alcohol doekjes, kijk maar eens wat je van een toetsenbord nog tegenkomt.
Nee, de kans is zeer klein dat dat gebeurt.
Apple heeft een winstoogmerk en heeft maar één doel voor ogen.
Dus de kans dat ze iets gratis gaan weggeven is zeer klein tenzij ze er zelf beter van kunnen worden.