Wat is een Windows Server 2008 R2 Web server?

Ik zou graag een VPS willen huren en dit is een van de opties.
Wat is dit?
Extra:
Ik zou op het VPS graag een programma willen uitvoeren die in connectie staat met het internet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Windows server 2008 R2 Web server is een server waarop clients met elkaar kunnen mailen via dat server en vps is een virtual private server is een systeem om een op fysieke server meerdere 'virtuele' machines te implementeren.

Ook kan een programma worden uitgevoerd in windows server 2008 als er internet is.

Toegevoegd na 1 minuut:
VPS is in soort een feite een fysiek machine waarop meerdere besturingssystemen kan draaien o.a. windows clients, server of linux, linux server